4 תשובות
לא
זה קורה לפעמים וזה בסדר
זה קורה לפעמים וזה בסדר
למה שתעשי את זה
כולה שטף דם את יודעת כמה פעמים זה קרה לי?
כולה שטף דם את יודעת כמה פעמים זה קרה לי?
לא זה קורה לכולם
לא
זה שטף דם שנגרם מכך שאחרי הבדיקה לא לחצת על אזור הדקירה מספיק חזק, ודם יצא מהחור שהמזרק עשה והתפזר מתחת לעור.
זאת תופעת לוואי נפוצה שקורית לכולם, תוך שבוע הוא כבר יעלם לך
בדרך כלל אומרים לך שזה יכול לקרות לפני הדקירה, אז זה אולי להתלונן, אבל לתבוע אותם זה מוגזם
זה שטף דם שנגרם מכך שאחרי הבדיקה לא לחצת על אזור הדקירה מספיק חזק, ודם יצא מהחור שהמזרק עשה והתפזר מתחת לעור.
זאת תופעת לוואי נפוצה שקורית לכולם, תוך שבוע הוא כבר יעלם לך
בדרך כלל אומרים לך שזה יכול לקרות לפני הדקירה, אז זה אולי להתלונן, אבל לתבוע אותם זה מוגזם
באותו הנושא: