התחברות
הרשמה
אני בביקןר רופא ונתנו לי עירוי מה הסיכויים שנותנים לי גימלים אחרי זה?
12 ביוני 2024, 23:13
גימלים
חיילים
הוצאת גימלים
ביקור רופא
רופאים
2 תשובות
עירוי של מה? בעקבות מה?
ו
ויקיפדיה זו לא מילה גסה
סיכוי גבוה
J
Just me12
באותו הנושא:
הרופאים נתנו לי 24 שעות לחיות בגלל ההפרעות האכילה שלי, מה לעשות ביום האחרון שלי?
מחסור חמור בברזל (אנמיה)-זה הגיוני שלפני חודש נתנו לי 4 עירויים של ברזל ועכשיו עשיתי בדיקות דם ואמרו שאני צריכה לקבל עוד עירוי ברזל ועירוי דם?
אחרי כמה חיסורים מביאים ביקןר בית לבית של התלמיד?
נורמאלי שגם אחרי עירוי אני עדיין לא מרגישה טוב? אתמול נתנו לי (עירוי מים רגיל רק הוסיפו פראמין) לראות רופא?
זה כואב לעשות עירוי (של האינפוזיה)? כי אני בבית חולים ואני מחכה שהרופא יתפנה, ואז עושים לי עירוי
אם בביקור רופא נתנו לי עירוי של נוזלים חייבים אחר כך להביא לי גימלים?
אם נתנו לי 2 שקיות של עירוי זה הנורמה או שיותר מידיי?
כשבאים לביקןר רגיל אצל רופא משפחה, חייב להישקל? או שלא בודקים בכלל
בביקור רופא ניתן לקבל עירוי דם?
מדוע לחולים באנמיה תורשתית יש צורך בעירוי דם חוזר במשך כל חייהם ולא בעירוי חד פעמי?
יש לי כמה שאלות לאנשים שעשו עירוי (אם עשיתם עירוי ברזל זה יותר יעזור)