התחברות הרשמה

מדוע לחולים באנמיה תורשתית יש צורך בעירוי דם חוזר במשך כל חייהם ולא בעירוי חד פעמי?

28 בפברואר 2024, 12:27
אנמיהברזלמחלותביולוגיה    
3 תשובות
כי אם תכניס הכל בבת אחת זה יתפוצץ
א
אולף ההיפסטר
שואל השאלה:
מה התפוצץ? ולהכניס מה
אנונימית
כי זה כרוני
פעם אחת לא תעזור לתמיד
מ
מישהי מתולתלת
באותו הנושא:
אנמיה היא מחלה תורשתית?
יש כאן אנשים שחלו או חולים באנמיה?
האם מחלת הסוכרת היא מחלה תורשתית או נרכשת?מדוע?
האם יתכן שלשני הורים עם אנמיה סביבתית יוולד תינוק שלא חולה באנמיה?
מדוע התכונות התורשתיות לא נמצאות רק בתאי המין?
מדוע המטען התורשתי של תאומים זהים הוא זהה?
פוינט(תנועה בריקוד) זה תכונה תורשתית\נרכשת\תורשתית נרכשת
למה לחולי צליאק יש אנמיה והפרעות גדילה?
הרכבת משקפי שמש זה תכונה תורשתית, נרכשת או תכונה תורשתית המושפעת מהסביבה ?
מדוע חולים הסובלים מאנמיה סובלים מחיוורון?
מי שחולה אנמיה זה לכול החיים?