6 תשובות
וואי מבטיחה אני בול בבעיה שלך זה פשוט כואב
פשוט צריך להכניס אותו עמוק מספיק תתחילי בקטנים
אנונימית
כי פשוט לא הכנסת נכון
או שאת מכניסה אותו לא נכון
או שאין לך מספיק דימום ככה שהוא יחליק פנימה
או שהטמפון לא מתאים לך מבחינת הגודל שלו (בגלל זה מומלץ להתחיל מטמפון עם ספיגה נמוכה או טמפון מיני ומשם במידת הצורך לעבור לטמפון בעל ספיגה גבוהה יותר)
יכול להיות גם שאת לחוצה אז את מלכתחילה יותר מכווצת אז זה כואב יותר.
או שאין לך מספיק דימום ככה שהוא יחליק פנימה
או שהטמפון לא מתאים לך מבחינת הגודל שלו (בגלל זה מומלץ להתחיל מטמפון עם ספיגה נמוכה או טמפון מיני ומשם במידת הצורך לעבור לטמפון בעל ספיגה גבוהה יותר)
יכול להיות גם שאת לחוצה אז את מלכתחילה יותר מכווצת אז זה כואב יותר.
אולי הוא גדול מדי
או שאת מכניסה לחור הלא נכון (כנראה שאת כן)
או שאין לך מספיק דם כי ככה יותר קשה להכניס אותו
אם את צריכה עוד משהו תכתבי
או שאת מכניסה לחור הלא נכון (כנראה שאת כן)
או שאין לך מספיק דם כי ככה יותר קשה להכניס אותו
אם את צריכה עוד משהו תכתבי
אנונימית
או שהוא לא מתאים לך או שהוא גדול או שאין לך דימום גדול אני גם בחיים לא שמה זה די כואב לי
באותו הנושא: