6 תשובות
וואי מבטיחה אני בול בבעיה שלך זה פשוט כואב
Op0
פשוט צריך להכניס אותו עמוק מספיק תתחילי בקטנים
אנונימית
כי פשוט לא הכנסת נכון
או שאת מכניסה אותו לא נכון
או שאין לך מספיק דימום ככה שהוא יחליק פנימה
או שהטמפון לא מתאים לך מבחינת הגודל שלו (בגלל זה מומלץ להתחיל מטמפון עם ספיגה נמוכה או טמפון מיני ומשם במידת הצורך לעבור לטמפון בעל ספיגה גבוהה יותר)

יכול להיות גם שאת לחוצה אז את מלכתחילה יותר מכווצת אז זה כואב יותר.
אולי הוא גדול מדי
או שאת מכניסה לחור הלא נכון (כנראה שאת כן)
או שאין לך מספיק דם כי ככה יותר קשה להכניס אותו

אם את צריכה עוד משהו תכתבי
אנונימית
או שהוא לא מתאים לך או שהוא גדול או שאין לך דימום גדול אני גם בחיים לא שמה זה די כואב לי