5 תשובות
כל הכבוד!
זה היצר הרע שמנסה להדיר אותך מלשמור.
אבל את הרבה יותר חזקה ממנו! מאמין בך!
תנצחי אותו! תשמחי את אבא שבשמיים שכל כך מחכה לשמירת השבת שלך!
את אלופה!
אז אל תשמרי. אל תתעללי בעצמך אם את לא שלמה עם זה
כדאי לך לשמור צדיקה וכל הכבוד ששמרת עד עכשיו תני מתנה לה' הוא כל כך אוהב אותך וכל כך רוצה שתהיי קרובה אליו אם קשה אני מציע שתאתגרי את עצמך אני מצליחה לשמור שבת אני במוצא"ש מתפנקת על משהו טוב וטעים או דברים כאלו, כל הכבוד לך אני ממש מעריך
אמ תעשי מה שבאלך אבל אם אני הייתי שומרת כבר חודשיים אז הייתי ממשיכה כי אז בעתיד את תתחרטי על זה שפעם אחת לא שמרת
הכל בסדר תעשי מה שמרגיש לך נכון
בתור אחת ששומרת שבת מנובמבר בערך ואני שומרת לבד היה פעמיים שלא שמרתי וזה בסדר אלוקים לא יעניש אותך, הוא מעריך אותך על החוזקה שלך ושאת מחזיקה כבר חודשיים
Op0