התחברות הרשמה

כאלה שמרחיבים פיזיקה ומדעי המחשב, זה באמת נורא כמו שאומרים?

בעיקרון ממש קל לי בלימודים בעיקר במקצועות ריאליים ואני עושה חמש חמש מן הסתם וכן מעניין אותי פיזיקה, בחרתי בזה לא רק בגלל שזה נחשב טוב זה באמת מעניין אותי אבל אני יודעת שזה קשה.
יהיה לי בסדר?
19 ביוני 2024, 22:17
מדעי המחשבמגמותפיזיקה    
2 תשובות
אני בטוח שתשרדי
אנונימי
זה קשה והרבה פורשים ביא (מדמח 30% לפחות עזבו) אבל אם משקיעים זה אפשרי
אנונימי
באותו הנושא:
למה ילדים שמרחיבים פיזיקה ומדעי המחשב חושבים שהם חכמים?
למה ילדים שמרחיבים פיזיקה ומדעי המחשב 5 ו10 יחל חושבים שהם חכמים?
יש פה מישהו שמרחיב מדעי המחשב (10 יחידות) ביחד עם פיזיקה?
כאלה שבכיתה י"א והרחיבו מדעי המחשב
למי שהרחיב פיזיקה או שמכיר מישהו שהרחיב ממש חשוב לי אשמח אם תענו
מי שהרחיב פיזיקה (בכיתה יא - יב ) / מדעי המחשב אשמח לשמוע איך המקצועות ..
כאלה שמרחיבים פיזיקה מה אתם מרחיבים בנוסף?
מדעי החברה בתיכון זאת מגמה או שמרחיבים
כאלה שמרחיבים/הרחיבו פיזיקה
מה עדיף לי להרחיב: מדעי המחשב ופיזיקה/פיזיקה וביוטכנולוגיה/ פיזיקה ומדעי החברה?
יש פה אנשים שמרחיבים מדעי המחשב??