3 תשובות
את צריכה אמון בבן זוג שלך
לא צריך לחטט..אם את איתו משמע את סומכת עליו
לא צריך לחטט..אם את איתו משמע את סומכת עליו
אנונימי
שואל השאלה:
אז להגיד או לא
אז להגיד או לא
אנונימית
אל תאמרי
אבל אל תעשי את זה יותר לא היית רוצה שהוא יחטט לך
אבל אל תעשי את זה יותר לא היית רוצה שהוא יחטט לך
אנונימי
באותו הנושא: