5 תשובות
תדברי עם חברות תעשו ביחד
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי חברות חח , יש לי אחת אבל רחוקה ממני
סגרי את הדלת ואפחד לא רואה תעשי מה אכפת לך מכולם
שואל השאלה:
זאת דלת שקופה
חחח אויש איזה סיוט זה איך את מתלבשת איך את עושה דברים בפרטיות אויש זה סיוט פשוט

סתם אבל תעשי בפינה או צמוד לדלת איפה שלא רואים אותך
למרות שזה לא אמור להיות אכפת לך את לא עושה משהוא רע