4 תשובות
מאיזה בחינה יש לפחד אם לא מהנהיגה ?
לא, רציתי את זה מאז שהייתי קטנה
שואל השאלה:
פשוט הסיטואציה עצמה מביכה אותי ברמות ואני אישית לא נראת ילדה בת 17 אני נראת הרבה פחות אז כאילו לא יודעת מביך אותי ממש
פשוט הסיטואציה עצמה מביכה אותי ברמות ואני אישית לא נראת ילדה בת 17 אני נראת הרבה פחות אז כאילו לא יודעת מביך אותי ממש
אנונימית
אהה כן גם אני בהתחלה פחדתי שיהיה מביך אבל זה ממש סבבה ואחרי כמה שיעורים יהיה לך אפילו כיף
באותו הנושא: