7 תשובות
זה תלוי בך ובמטרות שלך. אם אתה נהנה מהכושר הקרבי ומאמין שזה חשוב לעתידך, אל תוותר. אם זה יותר מדי בשבילך עכשיו, שקול לפרוש ולחזור מאוחר יותר.
תקשיב אל תתייאש, כל הכבוד לך תמשיך בכל הכוח. אם אתה אוהב את זה אל תעזוב בשביל אף אחד
שואל השאלה:
תקשיב אני די גרוע
אני רוצה להיות בסיירת אבל אני חושב שאין לי טעם לנסות וגם יש לי את המשפחה שהם חופרים לי שאני לא מתאים לזה ועדיף לי להשתמט
תקשיב אני די גרוע
אני רוצה להיות בסיירת אבל אני חושב שאין לי טעם לנסות וגם יש לי את המשפחה שהם חופרים לי שאני לא מתאים לזה ועדיף לי להשתמט
אנונימי
תמיד אפשר להציק למייטב ולהעלות פרופיל, השאלה היא כמה זה חשוב לך
תת משקל אבל זה שטויות אחי הוא העלה משקל והצליח אל תוותר גבר
שואל השאלה:
למה היה לו 45?
למה היה לו 45?
אנונימי
תקשיב גבר אל תתאייש היה לי חבר לא בדיוק כמוך אבל באותו מצב מבחינת הפרופיל בגיוס שלו הוא חפר להם חפר להם קיבל בסוף מ45 97 שובץ לגבעתי עבר גיבוש ועכשיו ברוך השם בלי העין הרע הוא בסיירת אז כל עוד הבעיה שלך לא חמורה תמשיך להתאמן בכל הכוח ותגשים את המטרות שלך
באותו הנושא: