3 תשובות
אם תוותר על זה זה יהיה קצת כמו לוותר על שירות קרבי, זה שווה את ה350 שקל, אני יכולה להגיד לך תשלום על חודש של שיעורים פרטיים זה פי שתיים
שואל השאלה:
זה יקר .. זה כמו יום עבודה של ההורים שלי ואני עומד לשלם על זה מעצמי
בכל מקרה המצב החברתי לא מפריע לי בעיקר מה שמפריע לי זה שאני אתחיל שנת שירות בקרוב ואני לא יודע אם אני באמת אמצא זמן להתאמן כי ההפסקות בין התנדבות להתנדבות זה באמצע יום ולא בערב
אולי יש אימונים בימי שישי שזה סיפור אחר אבל לא יודע
350 זה לא כזה יקר לחודש, לדעתי תמשיך זה חשוב.
לגבי להתחבר לחדשים תחכה עוד קצת, ותנסה להתחבר