18 תשובות
תנסה להיות תומך אבל גם לשמור עליה ולפקוח עליו עין.
ליטרלי זוגיות חסרת בסיס
אם היא לא דתיה עם גבולות התורה חבל על הבזבוז רגשות, בכללי גבולות מומלצים לכולם
מהלב שלי:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני איתה כמה שנים זוגיות מדהימה יש לנו ואנחנו אוהבים אחד טת השנייה מאוד פשוט זה מסגרת סגורה שמאוד קשה לה ואנחנו לא מדברים כי אין להם טלפונים ויוצא שלפעמים הוא מנחם אןתה ומנסה להרגיע אותה בגלל זה אמי מרגיש לא בנוח אם זה וחושב שאולי זה אינטרס
אנונימי
אם הוא לא גיי למה שזה לא יהיה אינטרס , אתה הגבר אתה אמור להבין את הראש שלו:)
עשיתי פה פעם שאלה כזו, אם בנים פה נמשכים לידידות שלהן, 90 אחוז ענו שכן.. והבנות ענו שלא . אנחנו תמימות אני יודעת
פשוט תדאג להציב את הגבולות שמתאימים לך. אם היא אוהבת אותך היא תכבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומר לה שזה מפריע לי אבל היא אןמרת שהיא לא יכולה פשוט לחתוך קשר חברי בגלל שאני חושב דברים וזה לא בסדר, מה אני אמור לעשות?
אנונימי
שמע אני אומר תתן בה אמון אבל תביע את מה שאתה מרגיש ותבקש ממנה לעדכן אותך אם הוא מנסה משהו או מפלרטט
אז תצטרך לסמוך עליה.
אם היא בוגדת היא באמת לא שווה אותך.
שואל השאלה:
אני לא באמת יכןל לשים עין הם בבסיס סגור סלי טלפונים רוב היום
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי היא אומרת שאסור לי לבקש ממנה להתרחק ממנו וזה לא בסדר מצידי ואני צריך לטפל בזה
אנונימי
להסביר לה כמה זה מכניס אותך לחרדות וכמה זה קשה לך ולהסביר למה בצורה שהיא תבין
אין לך מה
אני אומר בכנות אם הסברת לה את הפחד שלך ומה אתה חושב שהוא מנסה לעשות
נשאר לך לשבת ולקוות שלא יקרה כלום
שואל השאלה:
אני יודע אני ממש נאכל מבפנים
מה היית מצפה ממנה שתעשה?
אנונימי
טבעי שיפריע לך
תחליט מה יותר מתאים לך, להרגיש ככה ולשתוק או להציב גבול.
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתאים לי הידידות הזאת אבל היא נחושה בדעתה שזה בסדר וזה חברי וזה ממש מגזים
אני מפחד "להציב גבול" בגלל דאני לא רוצה שתעשה משהו מלת ברירה שלא נעים לה, אני רןצה שהכל יפתר בהסכמה והבנה איך אני חכול להסביר לה שתבין אותי והכל יסתדר ואם אני לא בסדר בכלל צה אני יכול לעשות
אנונימי
אישית אם הייתי בסיטואציה המדוייקת שלך הייתי שולח לה הודעה ארוכה על מה אני חושב ואיך אני מרגיש ואומר שזה מה אני מרגיש ואני לא העלה את הנושא יותר אבל לפחות היבעתי את עצמי
המון הבצלחה
שואל השאלה:
מה לעשות אבל
אנונימי
אם הייתי בסיטואציה שלך הייתי נאכל מבפנים