6 תשובות
כן
ברור!!
כן, תכלס כיבוד
ברור שכן, נטו מתוך כבוד
משפחה שלמה איבדה נפש שהיא עולם ומלואו
המעט שאפשר לעשות זה להבין ולנחם (:
מבקשת שתלך, זה באמת ככ חשוב
והשם יקום דמו!❤
משפחה שלמה איבדה נפש שהיא עולם ומלואו
המעט שאפשר לעשות זה להבין ולנחם (:
מבקשת שתלך, זה באמת ככ חשוב
והשם יקום דמו!❤
שואל השאלה:
לא בקטע להיות רעה או משהו אבל אתם יודעים כמה זמן בערך נשארים ? אני הולכת עם המשפחה אם אני באה וזה בבוקר כמה זמן נשאר בערך?
לא בקטע להיות רעה או משהו אבל אתם יודעים כמה זמן בערך נשארים ? אני הולכת עם המשפחה אם אני באה וזה בבוקר כמה זמן נשאר בערך?
אנונימית
ברור , זה מצב ממש לא נעים וזה בטח ממש קשה להיות לך אבל תלך ותנחם אותם ותראה להפ טיפת כבוד❤
באותו הנושא: