11 תשובות
צריך הרבה אישורים לזה כולל אישור של שני ההורים שלך כשאת קטינה ובחיים לא תוכלי להביא ילדים אם תעשי את זה כי אין איך לשחזר רחם

תוכלי לעשות ניתוח נוסף של שימור ביציות לפני הניתוח של להוציא את הרחם ואז אם תרצי ילדים ביולוגים תוכלי רק דרך פונדקאית
אנונימית
פשוט ניתוח לכריתת רחם
תחפשי בגוגל ניתוח לכריתת רחם יסביר הרבה יותר טוב ממני
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה מנקה את הגוף? זה סתם דם
אנונימית
ומה יש בדם הזה? את כל הסחלה של הגוף
מחזור זה לא רק פיריון זה בריא זה מנקה את הדם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הדם מהרחם אם אין את הרחם לא צריך לנקות את הגוף ממנו
נראלי
אנונימית
לא, כל חודש יוצאת ביצית
מתי שאת לא נכנסת להריון הביצית יוצאת מה שאנחנו רואות כדם
מחזור זה התגובה של הגוף לזה שהוא לא נכנס להריון.
אנונימית
שואל השאלה:
אז אפשר גם להוציא את הביציות?
אנונימית
תראי יש ניתוח שמוציא את הרחם זה דבר אפשרי אבל מדובר בניתוח עם המון השלכות. עזבי את הדבר הברור שלעולם לא יהיו לך ילדים משלך, בשנייה שאת מוציאה את הרחם או לחלופין כל חלק אחר מהמערכת הזאת הגוף ישירות מנמיך את כמות ההורמונים שלך ושולח אותך ישר לגיל הבלות. את בעצם תהי בחורה צעירה עם תסמינים של אישה בת 50 ותזדקני משמעותית יותר מהר וחבל מאוד. אין שום סיכוי בכל מקרה שרופא יאשר לך לעשות את הניתוח הזה סתם ופשוט עדיף לך לקחת גלולות אם את סובלת מהמחזור כמו כולנו.
חכי לפני שאת קובעת תור למשחטה את יודעת בכלל מה זה אומר שאין מחזור?
המחזור שלנו זה ברכה זה מנקה את הגוף מכל הרעל והחרא
אנונימית
שואל השאלה:
איזה ניתוח??
אנונימית
כן
אנונימית