5 תשובות
כנראה חרדות סתם הם לא באמת שופטים אותך
כן
הגיוני, אבל אלה לא האנשים מסביב - אלא זאת את.
למה את מרגישה שצוחקים עלייך? מאיפה התחושות האלה מגיעות?
ברגע שתביני מה כל כך מפריע לך בעצמך, תוכלי לראות שזה לא כזה נורא כמו שאת חושבת ואז תעבור לך התחושה הזאת.
למה את מרגישה שצוחקים עלייך? מאיפה התחושות האלה מגיעות?
ברגע שתביני מה כל כך מפריע לך בעצמך, תוכלי לראות שזה לא כזה נורא כמו שאת חושבת ואז תעבור לך התחושה הזאת.
רוב הסיכויים שזה רק בראש שלך בעיקר בגלל עיסוק בנושא זהות או שינויים.
אבל זה מובן והגיוני, כדאי אולי ללכת לטיפול (רק בגלל החשיבה והסבל)
אבל זה מובן והגיוני, כדאי אולי ללכת לטיפול (רק בגלל החשיבה והסבל)
שואל השאלה:
^אני מרגישה שצוחקים עליי בגלל שאני טרנסית,כאילו זה הקטע,שתמיד מסתכלים עליי מוזר
^אני מרגישה שצוחקים עליי בגלל שאני טרנסית,כאילו זה הקטע,שתמיד מסתכלים עליי מוזר
אנונימית
באותו הנושא: