8 תשובות
שמחה גדולה
שואל השאלה:
זהו אני מרגישה עכשיו ממש עצובה ולבד שאין למי לפנות אבל אני שמחה כלכך שהוא לא באופציות שלי
אנונימית
^תזכרי שתמיד יש לך את האנשים שהכי אוהבים אותך והכי נאמנים אלייך שזה המשפחה שלך, מה שיש לך על הלב תמצאי עם מי מהמשפחה לדבר זה הכי טוב בעיניי
אמורים להרגיש מצויין, הרגשה מאוד נעימה
שמחה, הקלה, פרפרים בבטן לא יודעת
את יכולה לפנות תמיד אלי אם את צריכה משהו ❤
את האמת בבוקר הראשון אחרי שחסמתי את האקס הרעיל שלי היה קשה ממש כי הייתי ככ רגילה ללדבר איתו כל יום כל היום
זה הרגשה מוזרה כזאת וזה שמח אבל גם עצוב
אבל גם ירדה לי אבן מהלב כשחסמתי אותו
אנונימית