9 תשובות
אבל לא צריך
מי אמר שצריך גוף גברי? פשוט מרוב שזה ספורט קשוח הוא נהיה יותר "גברי"
מה זאת אומרת? מי צריך גוף גברי? הרקדנים? יש להם גוף עדין פשוט הוא שרירי כי זה ספורט קשוח והרבה מאמץ פיזי, זה לא קשור לגבריות ונשיות
מה גוף גברי פשוט צריך שרירים כדי להחזיק את עצמך ולגרום לזה להיראות קל ואלגנטי כמו שאמרת
שרירים לא שווה גברי תפסיקו להיות כ"כ סטריאוטפים
שואל השאלה:
ברור לי. אני גם נורא שטוחה
אני מתכוונת מבחינת מראה של הגוף ולא מבחינת אישיות
זה נחשב גברי לא?
אנונימית
יש נשים שטוחות, זה לא קשור לנשיות או גבריות כי עובדתית יש נשים שטוחות
ובבלט חזה מאוד מפריע לתנועה ולריקוד
שואל השאלה:
הסטנדרט בבלט הוא להיות שטוחה ככל שאפשר ועם שרירים. כן, זה נחשב גוף גברי.
אני לא אומרת שהשרירים זה מה שהופך אותן לגבריות אלא העובדה שרוצים אותן כמה שיותר שטוחות
אנונימית
לדעתי לא