5 תשובות
היי אנונימית, נשמע שאת מתמודדת עם אובדן של אדם יקר, מה שבטח יכול לעורר הרבה תחושות קשות. לא פשוט להמשיך לתפקד כשמרגישים כל כך הרבה געגוע וחרטה, יש מישהו שאת משתפת או יכולה לשתף במה שאת מרגישה? בת כמה את?
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת עוברת. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לעבור את התקופה הזאת... את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת עוברת. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לעבור את התקופה הזאת... את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
אנונימית יקרה,
מבינה שאיבדת אדם קרוב... כמה זה לא קל והכאב יכול להיות קשה מנשוא. נשמע שאת מתמודדת עם הפרידה והאובדן והרגשות מציפים אותך... מבינה ממה שכתבת שאת מחפשת דרך לסגירת מעגל... כמה לא קל להישאר עם תחושה שלא אמרנו מילות פרידה, חיבוק אחרון ...
לא קל להישאר לבד עם המחשבות שרצות בראש... עם חוסר היכולת לשנות את מה שהיה והרצון שהדברים היו קורים אחרת. לדבר עם מישהו קרוב או עם איש מקצוע יכול להקל ולתת כלים להתמודדות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר מזמינה אותך לצ'אט שלנו - אפשר לדבר, לשתף בתחושות ובמחשבות ולמצוא אוזן קשבת. המתנדבים שלנו שם בשבילך.. מצרפת את הלינק ואפשר גם ליצור קשר בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מבינה שאיבדת אדם קרוב... כמה זה לא קל והכאב יכול להיות קשה מנשוא. נשמע שאת מתמודדת עם הפרידה והאובדן והרגשות מציפים אותך... מבינה ממה שכתבת שאת מחפשת דרך לסגירת מעגל... כמה לא קל להישאר עם תחושה שלא אמרנו מילות פרידה, חיבוק אחרון ...
לא קל להישאר לבד עם המחשבות שרצות בראש... עם חוסר היכולת לשנות את מה שהיה והרצון שהדברים היו קורים אחרת. לדבר עם מישהו קרוב או עם איש מקצוע יכול להקל ולתת כלים להתמודדות.
כמתנדבת בעמותת סה"ר מזמינה אותך לצ'אט שלנו - אפשר לדבר, לשתף בתחושות ובמחשבות ולמצוא אוזן קשבת. המתנדבים שלנו שם בשבילך.. מצרפת את הלינק ואפשר גם ליצור קשר בווטסאפ במספר 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
המוח שלנו לא מבדיל בין דימיון למציאות
תעצמי עיניים ותדמייני שאת חוזרת לזמן הזה שהוא חי, שאת מבקרת אותו, תדמייני בדיוק איך את רואה אותו ומה את אומרת לו ומה הוא אומר לך ממש לפרטי פרטים
זה יציף אותך, אבל אחרי כמה זמן את תרגישי יותר טוב
תעצמי עיניים ותדמייני שאת חוזרת לזמן הזה שהוא חי, שאת מבקרת אותו, תדמייני בדיוק איך את רואה אותו ומה את אומרת לו ומה הוא אומר לך ממש לפרטי פרטים
זה יציף אותך, אבל אחרי כמה זמן את תרגישי יותר טוב
אנונימית
אוי איזה עצוב שזה
להבין שהוא עדיין אתנו במובן מסוים רק מאחורי מחיצה ביקום מקביל הוא לא הלך לנצח ונמחק
אני כל כך מצטער בשבילך ההרגשה הזו של ההחמצה היא לא קלה בכלל
להבין שהוא עדיין אתנו במובן מסוים רק מאחורי מחיצה ביקום מקביל הוא לא הלך לנצח ונמחק
אני כל כך מצטער בשבילך ההרגשה הזו של ההחמצה היא לא קלה בכלל
חייבת להתמודד עם המציאות, לא עכשיו, כרגע תנסי לשכוח
באותו הנושא: