אני מאוד מיואשת מהעניין ומקווה שיש אנשים שיודעים לעזור - מבחן אמירנט
אני לא טובה באנגלית רוצה לעבור את המבחן הזה בציון כמה שיותר גבוה בשביל פטור מקורסים באנגלית בתואר שלי.. הגעתי למצב שיש לי עוד שלושה מועדים רלוונטיים אחרת אני הורסת לעצמי את שנה הבאה בתואר אשמח לדעת אם יש מישהו במצבי שלמד דרך מקום מקצועי או איזה כלים שיוכלו לעזור לי לעבור את המבחן הזה גם אם אני לא תותחית באנגלית תודה