התחברות הרשמה

אני לוקחת בתיכון הנדסת תוכנה וביולוגיה(הנדסת תוכנה כי אבא שלי רוצה וחושב שזה יעזור לי) עד כמה יהיה לי קשה?

20 ביולי 2024, 13:57
מגמותהנדסת תוכנהמדעי המחשבלימודים אקדמייםביולוגיה פיזיקה    
3 תשובות
אם באמת תשקיעי אז לא כזה קשה
ס
סתםמישהי77
האמת שהנדסת תוכנה זה ממש כיף
ונוס
אני בולל במגמות האלה גם ואני ממש מרוצה מהבחירה שלי אבל הכל שאלה של אם את מתחברת לזה
U
User787995271711
באותו הנושא:
מגמת חינוך גופני (5 יחידות) או הנדסת תוכנה (10 יחידות) בתיכון?
תקשורת רדיו, חינוך גופני או הנדסת תוכנה כמגמה בתיכון?
מה לקחת בתיכון כימיה או הנדסת תוכנה?
כדאי לבחור במגמת הנדסת תוכנה (מדעי המחשב) בתיכון?
איזה מחברת צריך ללימודי הנדסת תוכנה בתיכון?
מי שלקח בתיכון הנדסת תוכנה
מגמת הנדסת תוכנה בתיכון זה נחשב גם סייבר?
מגמת הנדסת תוכנה בתיכון זה קשה?
מישהו יכול להסביר לי מזה מגמת הנדסת תוכנה בתיכון?
אנשים בתיכון במגמת סייבר/הנדסת תוכנה.
יש הבדל גדול בין הנדסת תוכנה למדעי המחשב במגמה בתיכון?