3 תשובות
אם באמת תשקיעי אז לא כזה קשה
האמת שהנדסת תוכנה זה ממש כיף
אני בולל במגמות האלה גם ואני ממש מרוצה מהבחירה שלי אבל הכל שאלה של אם את מתחברת לזה
באותו הנושא: