9 תשובות
לא
לא, אחלה בחור אבל לא מסכימה עם הדעות שלו
1. לא הייתי משתמש במילה שונא, אבל לא אוהב אותו
2. כן, אני חושב שכמעט כל אלטרנטיבה קיימת אחרת כרגע להחלפה של ביבי עדיפה עליו, בפער
2. כן, אני חושב שכמעט כל אלטרנטיבה קיימת אחרת כרגע להחלפה של ביבי עדיפה עליו, בפער
אני חושבת שהוא לא מבין כמה זה באשמתו מה שקורה במדינה ושהמלחמה קראה כם בגללו והוא לא מגיב בצורה טובה בתקשורת בנוגע למצב בצפון ונושא החטופים אז הרבה שונאים אותו בצדק וגם אני
אנונימית
לא שונא באופן אישי
אבל אני פשוט ממש לא רוצה שהוא יהיה ראש ממשלה
אבל אני פשוט ממש לא רוצה שהוא יהיה ראש ממשלה
א. אני לא שונא אותו כבן אדם אבל בתור פוליטיקאי, חבר כנסת וראש ממשלה אני שונא אותו.
ההתנהלות שלו מתחילת תקופת כהונתו ועד היום, הייתה במילה אחת זוועה אבל יאמר לזכותו שלפני שהוא נבחר לראשות הממשלה, הוא היה שר אוצר מעולה.
ב. לדעתי כמעט כל פוליטיקאי אחר בכנסת ראוי ועדיף על פניו. האופציה הכי טובה לדעתי האישית היא ליברמן.
ההתנהלות שלו מתחילת תקופת כהונתו ועד היום, הייתה במילה אחת זוועה אבל יאמר לזכותו שלפני שהוא נבחר לראשות הממשלה, הוא היה שר אוצר מעולה.
ב. לדעתי כמעט כל פוליטיקאי אחר בכנסת ראוי ועדיף על פניו. האופציה הכי טובה לדעתי האישית היא ליברמן.
לא שונאת אף אחד
אבל לגמרי לא אוהבת אותו.
לפני המלחמה לא הייתה לי בעיה איתו, עכשיו במלחמה כבר נמאס לי ממנו.
התשובות שלו לגבי החטופים כל כך מעצבנות אותי ומרגישות כאלה מזלזלות..
ומה שעוד ממש עצבן אותי זה שמקימים את כל המדינה על הרגליים, מוציאים אותה להילחם (ובצדק) חוץ מהבן שלו החמוד שיושב ושותה קוקטיילים במיאמי.
כל כך קל לו לדבר כי הוא לא מבין את התחושה שהבן שלך נמצא בעזה או נלחם וקורע את עצמו.
אבל לגמרי לא אוהבת אותו.
לפני המלחמה לא הייתה לי בעיה איתו, עכשיו במלחמה כבר נמאס לי ממנו.
התשובות שלו לגבי החטופים כל כך מעצבנות אותי ומרגישות כאלה מזלזלות..
ומה שעוד ממש עצבן אותי זה שמקימים את כל המדינה על הרגליים, מוציאים אותה להילחם (ובצדק) חוץ מהבן שלו החמוד שיושב ושותה קוקטיילים במיאמי.
כל כך קל לו לדבר כי הוא לא מבין את התחושה שהבן שלך נמצא בעזה או נלחם וקורע את עצמו.
לא שונא אף אדם
לא, אני פשוט די מרחמת עליו וממש לא מתחברת לדעות שלו ולאנשים שהוא בוחר שיהיו בממשלה
באותו הנושא: