6 תשובות
אם יש לך אייפון כן בקלות אם סמסונג כנראה שלא חוץ מווטסאפ ומה שבנוי על הג'ימייל שלך
שואל השאלה:
אבל אני לא זוכרת מה האימייל שהתחברתי איתו ומה הסיסמא
^^אני חושבת שאפשר לבדוק בהגדרות בספוטיפיי
הספוטיפיי פשוט תרשמי את אותו אימייל
את צריכה להתחבר עם האימייל אחרי שאת עוברת טלפון
נראלי שכן
ולספוטיפיי את פשןט צריכה להתחבר עם האימייל והסיסמא משהו כזה