9 תשובות
אני כמוה^^ לאדעת מה איתכם^^
אנונימית
תדברי איתה ועם ההורים שלה
באמת תהיי לצידה
היא צריכה עזרה עכשיו
תנסי לשים פיסוקים, אולי זאת הסיבה שהיא רוצה לחתוך את עצמה
תנסי לדבר איתה או לפנות למישהו
תעזרי לה, תהיי לצידה ותתמכי בה
אל תתני לה לעשות את זה
דבר ראשון את מהממת ברמות שאכפת לך ממנה
דבר שני תהיי לצידה תמיד ותגרמי לה להרגיש בנוח איתך
הדבר הנכון לעשות זה לשכנע אותה לפנות לאיש מקצוע.
יש מוקדים שהיא יכולה לפנות אליהם בטלפון לעזרה, יש את בית הספר, יש הורים, משפחה, תבדקי על מי היא הכי סומכת.
תתני לה את ההרגשה שאת איתה בהכל, ושתבואי איתה לאן שרק תסכים ללכת.
במקרה שבו חס ושלום לא תסכים לפנות לאף אחד, תלכי לבקש עזרה בעצמך.
אני כאן אם תרצי להתייעץ.
בהצלחה אחות, את מדהימה.
תיהיי לצידה..
היא צריכה אותך עכשיו יותר מתמיד ואני ממליצה גם לפנות להורים
היי אנונימית, נשמע שהשיתוף של חברה שלך לגבי זה שחותכת את עצמה היה מאד מלחיץ ומציף עבורך. בטח לא היה קל לשמוע את זה, בעיקר אחרי שנחשפת למקרה דומה שהתפתח באופן שלילי מאד, ונשמע שאת מודאגת ממה שעלול לקרות לה. בת כמה את? יש מישהו שאת משתפת או יכולה לשתף במה שקורה? נראה שהחברה שלך שיתפה אותך מתוך אמון וקרבה אלייך, אבל בטח לא פשוט להישאר עם זה לבד...

קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאת עוברת. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור בהתמודדות. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל