3 תשובות
שעה וחצי כדי להגיע לעבודה? לא נשמע נחמד
אם יש לך אפשרות למשהו קרוב יותר לכי על זה
אם יש לך אפשרות למשהו קרוב יותר לכי על זה
האמת שזה נשמע ממש סבבה, גם 33 זה ממש אחלה
וגם יש לך הסעות
לא כלכך הבנתי את הקטע של הנסיעה של השעה וחצי
וגם יש לך הסעות
לא כלכך הבנתי את הקטע של הנסיעה של השעה וחצי
שואל השאלה:
כאילו לרוב אין לי נסיעות בהלוך אז אני צריכה לנסוע שעה וחצי באוטובוס כדי להגיע לשם
כאילו לרוב אין לי נסיעות בהלוך אז אני צריכה לנסוע שעה וחצי באוטובוס כדי להגיע לשם
באותו הנושא: