9 תשובות
תהיי עצמך ותהיי חיובית :)
תהיי עצמך, זה הכי חשוב :)
שואל השאלה:
כן להיות עצמי אבל איך מכירים חברים חדשים?
כן להיות עצמי אבל איך מכירים חברים חדשים?
אנונימית
שימי פס על כולם תהיי כמו שאת פשוט
גם לא הבנתי כול התכונות שלך טובות אין שם סיבה בעולם שלא יהיה לך חברים
גם לי זה קרה הגיע איתי רק חבר אחד והוא הלך לכיתה אחרת בסוף.
עצה שלי להיות בראש פתוח ולא להיות סקפטי
בהצלחה!
עצה שלי להיות בראש פתוח ולא להיות סקפטי
בהצלחה!
לנסות לתקשר עם כמה שיותר ביום הראשון
גם אני עולה לכיתה י
אני את האמת לא כל כך לחוצה
כי אם יש לך אפילו רק חברה אחת קרובה את תכירי עוד אנשים בטוח ומקסימום יש לך אותה וזה עדיין טוב:)
אני את האמת לא כל כך לחוצה
כי אם יש לך אפילו רק חברה אחת קרובה את תכירי עוד אנשים בטוח ומקסימום יש לך אותה וזה עדיין טוב:)
תהיי עצמך אל תשני את עצמך בשביל אחרים
באותו הנושא: