8 תשובות
שואל השאלה:
אני וחברה שלי נפרדנו ופגעתי בה והיא החליטה להיפרד ממני ואני כן יודע שהיא צודקת מהסיבה שמה שעשיתי אבל אני מתחרט על זה יותר מהכל וזה מרגיש כאילו משהו בי נקרע מבפנים אני רוצה לתקן את זה יותר מהכל ואני יודע שעם היא תתן לי עוד צאנס אחד אני יכול לתקן הכל (לא בגדתי בה) ואני כבר לא יודע מה לעשותם
אני וחברה שלי נפרדנו ופגעתי בה והיא החליטה להיפרד ממני ואני כן יודע שהיא צודקת מהסיבה שמה שעשיתי אבל אני מתחרט על זה יותר מהכל וזה מרגיש כאילו משהו בי נקרע מבפנים אני רוצה לתקן את זה יותר מהכל ואני יודע שעם היא תתן לי עוד צאנס אחד אני יכול לתקן הכל (לא בגדתי בה) ואני כבר לא יודע מה לעשותם
אנונימי
תנסה לדבר איתה ולהסביר לה את הנקודה שלך ולהבהיר לה שלא הייתה בך שום כוונה לפגוע בה ושאתה באמת אוהב אותה ומתנצל
אנונימית
תשלח לה פרחים ותתנצל
אנונימי
אתה יודע גם חברה שלי נפרדה ממני ואתה צריך לשים את זה בצד עשיתה טעות וזה בחירה שלה אם להפרד או לא אל תתן לזה לאכול אותך היה לי משהו דומה וממס רציתי לתקן אבל זה היה במשך שלושה חודשים שפשוט הרגשתי רע עם הנושא וזה נושא שקורה ברנדומליות נפרדנו לגמרי לפני איזה חודש וואלה כן התפחתי ואני מרגיש טוב עם זה שעשיתי את השינוי הזה גם אם היא הלכה אל תתן לזה לאכול אותך אתה מצטער ואתה לא בגדת אין מה לעשות מלבד פשוט לתת לזה ללכת אם יש צ'אנס קח אותו אם אין עדיף שפשוט אל תדאג מזה רציני אומר לך אל תתן לאף אחד לשנות את מי שאתה בגלל טעות אוהב אותך בהצלחה
תתנצל מהלב אם היא באמת אוהבת אותך היא תסלח
אם אתה חושב שזה באמת משהו שאפשר לעבוד עליו ולתקן תדבר איתה שאתה באמת מבין כמה פגעת בה שאתה מאוד מצטער ולא מצדיק את מה שעשית בכלל אבלל רוצה ללמוד מזה ולהיות יותר טוב ושהיא חשובה לך ואתה אוהב אותה ואתה לא רוצה לאבד אותה
עכשיו
אין לך שליטה על במה היא תבחר אבל אתה יכול לנסות
עכשיו
אין לך שליטה על במה היא תבחר אבל אתה יכול לנסות
אם גם אחרי זה היא גם מתעקשת על להיפרד כן תן לה ללכת זה כנראה עדיף לכם
אחי הייתה לכם חברה
באותו הנושא: