4 תשובות
חקירה זה לא אומר בהכרח משהו רע אבל כנראה כן
זה תלוי באיך שהמקרה יראה ואיפה ועל מה מדובר וגם אם יש עדים, לדעתי סביר להניח שיקחו לחקירה קצרה או שלא יקחו בכלל
מאחר שגז פלפל אינו נחשב לתקיפה על פי החוק, כנראה לא יעשו לך כלום, אלא רק ישאלו אותך במקום מה היה.
מדבר בתור אחד שקיבל גז פלפל ממחבל ימח שמו
באופן עקרוני עדיף לברוח, גז פלפל זה אם אתה לא יכול לברוח - אבל יכול ללחוץ. אם הדברים נעשים ממקום של הגנה עצמית - אין לך מה לדאוג. חוצמזה שיש מצלמות בכל מקום! לדעתי עדיף שוקר חשמלי, כי גז פלפל לא תמיד עובד על אלכוהוליסטים למשל, אלא אם האחוז רעלן שלו גבוה במיוחד. מנסיון תזז קטנטן באוויר עם שוקר קטן גורם לכל מי שרוצה לפגוע בך להימלט על חיו!