12 תשובות
איזה ליצן אתה
איך לא? אבולציה^^^^
שואל השאלה:
גם לאיראן יש בית וחוץ מזה יש יהודם שאין להם שום דבר ממש שרשמת
אנונימי
^אה בסדר נכון אבולוציה בול איך לא חשבתי על זה קודם
^^תעריך את מה שיש לך בחיים. יש יהודים שאין להם בית אבל יש להם ערך מסוים לחיים יותר מאחרים. ושמחת חיים יותר מאחרים.
שואל השאלה:
זה לא נכון השמחת חיים הכי גדולה בעולם זה בשוודיה וזה עובדה ישראל מקום 20 בערך שזה טוב בסך הכל
אנונימי
אה מה זה קשור השואה וה7.10 הייתה אצלנו לא אצלו
דבר איתי בפרטי אח שלי. נראה לי שאתה לא יודע מה זה אלוהים
לדעתי הוא לא קיים
איך אתה קיים? איך אתה בריא ? איך אתה נושם? איך יש לך בית? איך יש להורים שלך פרנסה? תחשוב לבד
למה היתה שואה? מדקה 2:15
https://www.youtube.com/watch?v=l-njopwfmau