התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני מתפשרת על החבר שלי
כאילו איך אני אסביר את זה, אני מרגישה שמגיע לי יותר. שלפעמים הוא מתנהג בצורה מסוימת שגורמת לי לחשוב שמגיע לי יותר
מה אני אמורה לעשות? אני אוהבת אותו ממש, אנחנו שנתיים ביחד כבר
5 באוגוסט 2024, 15:53
התאהבות
מערכת יחסים
מצב רוח
3 תשובות
תדברי איתו על זה
ס
סתםמישהי77
לדבר איתו על זה
לא אמורות להיות לך תחושות כאלה
R
Randomgirlll
לדבר איתו על זה
י
יכול להיות שבאמת פרשתי
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני מתפשרת על חבר שלי לגבי הנראות מה לעשות?
זה ממש רע שאני מרגישה כזה אי נוחות שאני מדברת עם חברים ערבים\פלסטינים שלחברים שלהם
אם אני רזה והחברה הכי טובה שלי מלאה זה אומר שאני מתפשרת?
אני אוהבת אותו מאוד אבל מרגישה שאני מתפשרת
אני מרגישה שאני כל הזמן מתפשרת וגם אומרים לי שאין לי סטנדרטים
מרגישה שאני מתפשרת לגבי הזוגיות
אני אוהבת גברים שרוב הבנות לא היו מסתכלים עליהם זה אומר שאני מתפשרת???
הגיוני שאני מתפשרת על מישהו כי הוא היחיד שהתחיל איתי השנה?
איך להגיד לחברה קרובה שאני מרגישה שהקשר ביננו רעיל ואני לא מרגישה בנוח איתה
מרגישה שאני מדברת עם החבר רק שאני נפגשת איתו ובווצאפ זה לא כזה זורם
אם חבר שלי מהטיפוס שלא מראה אהבה ואני כרגע בסדר עם זה, זה אומר שאני מתפשרת?