התחברות
הרשמה
אני בת 17 והכרתי מישהו בן 18 שנינו מאוד פתוחים והוא לא לוחץ עלי בכלל שנינו רוצים את זה זה לגיטימי שנשכב אחרי 4 מפגשים ?
7 באוגוסט 2024, 21:33
הפעם הראשונה
4 תשובות
לא
ה
האלמוני שיודע הכל
אם זה מרגיש לך נכון אז זה בסדר אבל שלא תצטערי על זה
Y
Yuki_1
הגיוני
ט
טוי טוי_
מתי שמרגיש לך בנוח
ל
ליאם - שם בדוי
באותו הנושא:
אני אחת שמאמינה מאוד באסטורלוגיה והכרתי מישהו שכיביכול המזלות שלנו ממש לא מתאימים אבל אני מרגישה איתו בנוח מאוד
הי, אני הכרתי מישהו דרך האינסטגרם אני מאוד מחבבת אותו אבל הבעיה היא ש..
היי, הכרתי מישהו שנינו בני 25 - דיברנו חודשיים מהבוקר עד הערב.
יש מישהו ביישן מאוד שהכרתי הוא מאוד בישן ואני מפחדת שאפגש איתו השיחה לא תזרום
הכרתי מישהו ובהתחלה שנינו היתעלמנו מהגיל . ממש כיף לנו ביחד זה הכי אמיתי שיש הוא מכבד אותי מאוד והוא אמיתי איתי בהכול...
יש מישהו שהכרתי שבהתחלה הסתכלתי עליו בעין מאוד לא יפה ובדיעבד סתם
הכרתי מישהו, אנחנו מתכננים להיפגש כבר אבל פתאום חשבתי על זה ואני מאוד נלחצת..
הגיוני שאני התחלתי לאהוב ילדי סנטר בגלל מישהו שהכרתי שהוא היה ילד סנטר והוא מאוד נחמד?
הכרתי מישהו שאני מאוד אוהבת ונראה לי שהוא די מחבב אותי גם ואנחנו מדברים באינסטגרם
אז הכרתי אותה היום סוג של, שנינו זרמנו, ולמרות שרציתי להכיר אותה טוב יותר
הכרתי מישהו והוא חמוד מאוד וחתיך גם (תענו בכנות)