6 תשובות
שואל השאלה:
הוא החליט שהוא לא רוצה ללמד אותי אני מניח בגלל שהיה יום אחד לפני מספר ימים שבלילה של הטסט לא הרגשתי טוב באותו הלילה והודעתי לו שעתיים לפני על זה והוא התחיל ממש לכעוס עליי ואמר שאני פוגע לו בפרנסה וממש כעס למרות שהסברתי לו שאני לא הרגשתי טוב
אנונימית
מורה חסר בגרות ממש. תנסה לדבר איתו ולהתנצל ותקבע טסט, בכל מקרה הוא לא זה שיבחן אותך.
שואל השאלה:
מיותר לדעתי מרגיש שהוא ממש שונא אותי
אנונימית
המורה לנהיגה הוא עובד של משרד התחבורה. תיצור קשר עם הבית ספר לנהיגה ותבדוק את האופציות שלך. או שתפטור את הבעיה עם המורה הקודם כי לא ללמד אותך נשמע טיפשי ולא בוגר
שואל השאלה:
אבל איזה אינטרס יש לו לקבל אותי אם זה ככה
אנונימית
אין סיבה שהוא יגרום לך לעשות שיעורים אם כבר עברת את המינימום.