6 תשובות
אם הרוטב עם פטריות- בלי פסטו,
אם הוא בלי פטריות- עם פסטו.
אם הוא בלי פטריות- עם פסטו.
שואל השאלה:
בלי פטריות:)
בלי פטריות:)
אנונימית
עם פסטו:-)
לדעתי בלי (:
עם! יואו פסטו אהבת חיי
באותו הנושא: