7 תשובות
ים בשקיעה לדעתי
יותר רומנטי, בסרט אין ככ תקשורת
יותר רומנטי, בסרט אין ככ תקשורת
לים
שואל השאלה:
ותסבירו למה
ותסבירו למה
אנונימי
אם זה דייט ראשון עדיף מקום שאתם יכולים להכיר בו אז אני אומר הליכה ליד הים ואז אחרי זה אפשר ללכת לאכול, בסרט אי אפשר כזה להכיר משהו
דייט ראשון ים כדי שתוכלו לדבר ולהכיר אחר כך סרט זה כבר יותר סבבה
שואל השאלה:
תודהה
ואחכ אפשר להציע לה ללכת לבית אולי נמשיך לכוס יין? או להביא לים כבר את היין
תודהה
ואחכ אפשר להציע לה ללכת לבית אולי נמשיך לכוס יין? או להביא לים כבר את היין
אנונימי
ים ברור.
בסרט לא מדברים לא מכירים סתם יושבים כמו גלמים.
אבל תלכו לים בערב שלא יהיה חם.
ובשום אופן אל תציע לה לעלות אליך בדייט ראשון
בסרט לא מדברים לא מכירים סתם יושבים כמו גלמים.
אבל תלכו לים בערב שלא יהיה חם.
ובשום אופן אל תציע לה לעלות אליך בדייט ראשון
באותו הנושא: