4 תשובות
סלט מיונז וחביתה, זה מה שאני בדר"כ אוכלת לצהריים
דג, חביתה עם ירקות, לחם מלא עם סרדינים או משהו כזה, וירקות!:)
סלט עם קרוטונים:)
אורז, פסטה, איטריות, טופו
באותו הנושא: