5 תשובות
אני חושבת שיהיה מלחמה אווירית כזו, עם כל הרקטות והטילים שלהם וחיל האוויר שלנו
לא מאמינה שכוחות שלנו יכנסו פיזית ללבנון
לא מאמינה שכוחות שלנו יכנסו פיזית ללבנון
אנונימית
אני חושבת שעוד כמה שנים תפרוץ עוד מלחמה
צה''ל כן יכנס ללבנון כמו בתוכניות.
זה יהיה מסוכן מאוד ויהיו מלא אבידות.
אחרי הכל התכנון הוא לדחוף אותם עד הליטני כמו שהיה בשנת 78
זה יהיה מסוכן מאוד ויהיו מלא אבידות.
אחרי הכל התכנון הוא לדחוף אותם עד הליטני כמו שהיה בשנת 78
כן.
המצב מתחמם
המצב מתחמם
באותו הנושא: