14 תשובות
כן
זה בסדר
זה הרבה כן
זה מלא
נחמד
זה סבבה ממוצע נראה לי אבל את יכולה לקבל יותר נגיד אני מקבלת 55 לשעה
זה יותר מהממוצע אבל זה סבבה, יש כאלה מקבלים פחות
תלוי במה את עובדת אבל בכללי כן זה אחלה, ממוצע כזה
זה מעולה
זה בסדר,
את יכולה למצוא עבודות עם סכות קצת יותר
את יכולה למצוא עבודות עם סכות קצת יותר
כן אבל את יכולה גם לקבל יותר נגיד יש עבודות שהם 40שקל לשעה
זה ממוצע נראלי
זה ממוצע
באותו הנושא: