6 תשובות
כן, זה רע
כבני אדם חשוב לשפר את עצמנו, אבל ליהנות זה לא פחות חשוב
זה רע... ולצערי אני גם די ככה... /:
הלוואי עליי
שואל השאלה:
ממש לא הלוואי עלייך
אנונימית
נישמע שלקחת את זה בהקצנה והגזמת.
את צריכה לפנות קצת זמן בשביל הנשמה שלך.
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית