3 תשובות
אף אחד לא באמת רוקד שם סתם קופצים וצורחים וזה לכי חחח אין לך מה לדאוג
בקטנה, פשוט זזים לפי הקצב! את תראי שתיהני מאוד והאווירה ממש כיפיית, לכי! תרקדי איך שהגוף שלך פשוט זז לצלילים של המוסיקה ופשוט תהני ושימי פס על כולם!:)
תאכלס לא צריך לדעת לרקוד.. הייתי בלילה לבן באשדוד ואף אחד שם לא רקד בסיגנון מסויים כל אחד עשה פשוט מה שזורם לו בגוף לפי הקצב (: