7 תשובות
כי המשפחות השכולות יכולות להתאבל
משפחות החטופים חיות בחוסר ידיעה מתמיד וקרובי המשפחה שלהם חיים איפשהו וסובלים מעינויים והתעללות
הסבל שלהם לא מפסיק אז גם הסבל של המשפחות לא מפסיק
אנונימית
בתור מישהי שאיבדה כמה אנשים שקרובים לה ואח שלה בצבא ואבא במילואים וכל הזמן חיה סביב הדבר הזה אני יכולה להגיד שנותנים להם את התמיכה הזאת כי הילד שלהם עובר התעללות יום יומית ויש עדיין סיכוי לעזור לו ולהציל אותו
זה לא נכון
אולי אתה חושב ככה בגלל שהמשפחות של החטופים יותר מוכרות,וכבר לצערי יש כל כך הרבה משפחות שקולות שזה קשה לתת עזרה לכולם..
כי דבר ראשון יש פחות משפחות חטופים (יש 1400 חללים)
ודבר שני כולם עדיין סביב הנושא של החטופים
כי הן הגיעו למצב הזה בגלל הנהגה לקויה
כי רוב המשפחות השכולות דתיות וימניות והדעות החזקות שלהן לגבי המלחמה לא מתאימות לערוצי התעמולה של השמאל 12 13 ו11
זה לא בהכרח מוצדק והסיבה היא שהמאבק של משפחות החטופים עוד מתמשך