7 תשובות
את רוצה לפרט קצת יותר?
-.-- --- ..- / -. . -..- - / --- -. / -- -.-- / .-.. .. ... - / .-.. .. .-.. / -. .. --. --. .-
כי הם אנשים מבוגרים שבתכלס לא חייבים לגדל אותך בכלל, את צריכה להעריך את זה שהם מאכילים אותך ונותנים לך מקום לישון, וכסף ובגדים והכל בתכלס, ואל תשכחי שגם אם לפעמים זה ניראה כאילו זה לא ככה הם אוהבים אותך
אם הם ממ מנים אותך ואת לא חיה ברחוב, אם יש בגדים ללבוש ואת לומדת ומישהו אחר משלם את החשמל, גז, ארנונה, מים, אינטרנט, טלפון, מזון וכדומה. מן הראוי שתוקירי לו תודה בהתנהלות מכבדת. אחרת, תאי החוצה ותסתדרי לבד. אם ההורים שלך לא מכבדים אותך, כנראה שזה תלוי בתרומה היחסית שלך להתנהלות הבית. כמה את עוזרת בניקיון ובתפעול הסדיר של הבית?! כמה את מעריכה אותם בתור הורים שנקרעים בעבודה בבית ומחוצה לו? חשוב לזכור שכעס הוא תוצאה חדה של חוסר צדק. הגיע הזמן לפשפש במעשייך
שואל השאלה:
אני מתנהגת עליהם ממש יפה
והם רק משקרים וצועקים ואני שותקת
אנונימית
כי ההורים שלך עשו מאמצים כדי שלא ייחסר לך כלום.
קונים לך בגדים,אוכל ולא מחסירים לך דבר.
המעט שאת יכולה לעשות זה להעריך
בזכותם ובזכות בורא עולם יש לך בית,מיטה,קורת גג לישון בה,משפחה שאוהבת אותך.
שום דבר לא מובן מאליו.

ואם יש משהו שמגיע לאלימות מילולית ופיזית אז תפני לגורם רווחה או משהו שיכלו לעזור.
ואם זה הנושא את יכולה לרשום לי ולשתף אם תרצי.
ואם זה לא העניין אז תגידי תודה(:
כי הם הביאו אותך לעולם חוץ מזה זה יחס גורר יחס