4 תשובות
יש כאלה שאין להם
שואל השאלה:
בדיוק
אנונימית
נו אז מה השאלה בדיוק
אני לא ממש מסכים, אני חושב שזה עניין סמלי לתת מעט כסף לחתן והכלה לדרך החדשה שלהם, מה שהם צריכים אליו כסף.
מה שכן, כל אחד צריך לתת כמה שהוא יכול בין אם זה 20 שקל או 500 שקל, לא צריך להיות סכום מסויים מוגדר של 200 שקל שמי שלא מביא אותו זה משפיל ומעליב.