2 תשובות
לדעתי שתגיד או תרשום בהודעה (לא משנה מה) שהיא אוהבת אותו וזהו ואם לא ילך משהו והוא יפגע בה שתגיד שהיא שיחקה אמת או חובה
עדיף שהיא לא תגיד כי התגובה שלו לא תהיה כל כל טובה.. לדעתי שלא תגיד אבל מה שנכון לה שתעשה:)