15 תשובות
לא נורא נשרוד את זה
כן
מה המערכת שעות שלך
כן אני בכיתה יא ואני לומד כל יום עד 17:30 חוץ מיומיים שאני אסיים ב 15:50
כן גם אצלי ככה
גם אצל חברות שלי זה ככה.
חחח מסתבר שכן, זאת המציאות אצלי. אני קם כל יום בחמש וחצי כדי להספיק את האוטבוס ולהיות בתיכון ב7, ואני יוצא מהתיכון בשמונה וחצי. זה תאמת די קשוח.
זה לא אנושי מה זה קשוח
שמונה וחצי כבר כולם בבית אחרי מקלחת אחרי אוכל
זה פיזית לא אנושי למה לא מתלוננים על זה אצלכם
לא מתלוננים כי החברה שאני חי בה זה רגיל אצלה, הדתיים והחרדים רגילים לזה, אני לא רוצה להיות שם, אבל ההורים שלי מכריחים אותי. זה מבאס אבל זה מקום טוב מבחינת בגרויות, אז אולי זה טיפה שווה את זה.
וואלה לא הגיוני וגם לא הוגן כל יום ללמוד עד 16:00 שאני הייתי כיתה י למדתי פעמיים בשבוע עד 15:15 זה היה הכי ארוך שלי וואלה מקווה בשבילך שיקצרו לך את הימים
אני בכיתה י ולומד עד שמונה וחצי בערב, אני לומד במקום דתי אז בגלל זה אני מתחיל מוקדם ומסיים מאוחר.
מה שמונה וחצי זה אפילו לא הגיוני