7 תשובות
נראה לי מדעי המחשב
מדמח.
למרות שאני שנתיים בחרא הזה ואני סובלת
שואל השאלה:
ואללה אני במדעי המחשב עכשיו ואני מת לעבור יש לי 9 שעות
אנונימי
כן זה סבל אבל לעומת הנושאים האחרים זה הכי קל
שואל השאלה:
באמת? מידע ונתונים נשמע יותר קל ויש להם רק איזה 4 שעות ולא יודע לגבי ביוטכנולוגיה
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה הכי קל אחי
אנונימי
רגע, אתה מדעי המחשב או הנדסת תוכנה? כי הנדסת תוכנה זה כן קשה