42 תשובות
ולומד למבחן שיש לי במתמטיקה
לומד מתמטיקה בצורה מטורפת
מתחיל לחזור ללמוד פסיכולוגיה
לומד בעצמי משפטים
מתחיל ללמוד על כל האסטרטגיות הקרביות שאדם יכול פיזית לדעת
חוקר על פוליטיקה ושכנוע אנשים
הופך לראש ממשלה
וזהו
מתחיל לחזור ללמוד פסיכולוגיה
לומד בעצמי משפטים
מתחיל ללמוד על כל האסטרטגיות הקרביות שאדם יכול פיזית לדעת
חוקר על פוליטיקה ושכנוע אנשים
הופך לראש ממשלה
וזהו
מבין שהעולם דפוק
yohan libert mode: on
פורש מבית ספר
סתם פשוט הייתי ממשיך לחיות בתור אדם חכם יותר
סתם פשוט הייתי ממשיך לחיות בתור אדם חכם יותר
מכינה חביתה
אני מניחה שאם זה היה קורה הייתי מצליחה לחשוב על דברים יותר מוצלחים לעשות באותו רגע
לי כבר יש את זה חחח
ואני לומדת מתמטיקה מבחירה מעבר לחומר של תיכון וכזה.. כי כבר סיימתי ללמוד את כל החומר לבד (אני בכיתה י)
ואני לומדת מתמטיקה מבחירה מעבר לחומר של תיכון וכזה.. כי כבר סיימתי ללמוד את כל החומר לבד (אני בכיתה י)
אין לי מושג מה אנשים עם 200 עושים חסרים לי בערך 100 כדי להגיע ל 100 חח ח ח ח ח
^^את רוצה שנאמין שיש לך 70 מעל לאייקיו שנחשב גבוה במיוחד כי את לומדת מתמטיקה? את לא באמת חכמה כל כך לפי זה
כנראה מצליחה במבחנים
הולכת לאוניברסיטה נחשבת איפשהו בחו"ל
הופכת לפרופסורית
הופכת למרצה באוניברסיטה ומקבלת בוכטות
חיה באושר ועושר
הולכת לאוניברסיטה נחשבת איפשהו בחו"ל
הופכת לפרופסורית
הופכת למרצה באוניברסיטה ומקבלת בוכטות
חיה באושר ועושר
לקחת תספר מתמטיקה וללמוד את כולו למה אני כושלת במתמטיקה וזה סיוט חיי
עושה בגרות במתמטיקה
וואי כנראה שלא יותר ממש שאני עושה עכשיו כי אייקיו לא משנה כלום בלי כאילו לדעת לנצל אותו
אנונימית
לומדת מתמטיקה
הוא כבר על 200
מבקשת להעביר את המבחן של יום שישי להיום
כלום
פאקינג הכל, אני גאון
חוזר לישון זה מפחיד
יש לי 170 אייקיו אז נראה לי שהייתי מתלהבת יותר
על מה מינוס יש לי באמת 170 אייקיו
על מה מינוס יש לי באמת 170 אייקיו
דבר ראשון שירותים על הבוקר
בגדול?
שלב ראשון: ללמוד, על הכל
שלב שני: להבין שהמצב בכדור הארץ זבל
שלב שלישי: לנסות למצוא דרכים לפתור את בעיות כדור הארץ
שלב רביעי: להבין שהדרך לפתור את בעיות כדור הארץ היא להשתלט על העולם
שלב חמישי: לתכנן תוכנית השתלטות עולמית
שלב שישי להשתלט על העולם
יאי
שלב ראשון: ללמוד, על הכל
שלב שני: להבין שהמצב בכדור הארץ זבל
שלב שלישי: לנסות למצוא דרכים לפתור את בעיות כדור הארץ
שלב רביעי: להבין שהדרך לפתור את בעיות כדור הארץ היא להשתלט על העולם
שלב חמישי: לתכנן תוכנית השתלטות עולמית
שלב שישי להשתלט על העולם
יאי
^אתה יכול לעשות את זה גם עכשיו
מבינה בעיות קיצון
הייתי מנסה להפוך חביתה
הייתי מפענח את הסוד של קוקה קולה והופך את זה ליותר טעים
מפתחת יקום מקביל
מה יש לעשות כבר?
קמה להשתין וחוזרת לישון.
קמה להשתין וחוזרת לישון.
אנונימית
הייתי משקיעה בבורסה והופכת לעשירה (צ'ינג צ'ינג)
אני כבר יודעתת^^^^
>_<
אני כבר יודעתת^^^^
>_<
הייתי רץ לפתור משפט פיתגורס
כלום
הייתי בוכה ולא בהכרח בקטע טוב
הייתי בוכה ולא בהכרח בקטע טוב
קופץ ?
הולכת לעשות את כל הבגרויות במתמטיקה מ801 עד 803
אנונימית
הייתי בלחץ לשפר את רמת האינטליגנציה הרגשית שלי ואת המצב הנפשי והרגשי כדי לאזן בין הרמה השכלית לרמה הרגשית
עוזב את ישראל
אנונימי
ממלא לוטו או הולך ללמוד איזה משהו נחשב כזה
חחח חדמש עוזב את ישראל ומתחיל לפתח איזה משהו מועיל לעולם .
את הכסף אני תורם כמה שיותר.
את הכסף אני תורם כמה שיותר.
אנונימי
משלימה את כל השעורים שלי, עבודות כיתה, לומדת כמו חמור... .....200 זה הרבה נכון? שאני לא יצא מפגרת חחח
נפרדת ממנו
לא נכנס לסטיפס, שלא יחזור ל2
הייתי ממשיך כרגיל כי לא היה שינוי
אנונימי