8 תשובות
את כנראה בת 14 בגלל זה
שואל השאלה:
כשבאים לסטיפס נהוג לקרוא את השאלה לפני שעונים
כשבאים לסטיפס נהוג לקרוא את השאלה לפני שעונים
אנונימית
למה שלא יהיה הגיוני? הכל בסדר איתך הגיוני שזה יהיה ככה
שואל השאלה:
^^לא אני חילונית.. הבית שלי פתוח לכל הנושאים כמעט שבעולם אבל משהו בתוכי רגיל להיות מופנם בנושא הזה אבל לא תיארתי לעצמי שגם בגיל 21 ארגיש חרדה ומבוכה מלדבר על מה שאני אוהבת בגבר עם אחיות ואחים ועם חברים שקצת גדולים ממני
אני כל כך רגילה מהנעורים לדבר על זה רק עם עצמי כמו נושא אינטימי, אבל כולם פתוחים כל כך ואני לא יודעת איך להתנהג כמוהם וכאילו אני יודעת מה אני אוהבת ורוצה אבל לא רגילה לחשוף מעצמי
^^לא אני חילונית.. הבית שלי פתוח לכל הנושאים כמעט שבעולם אבל משהו בתוכי רגיל להיות מופנם בנושא הזה אבל לא תיארתי לעצמי שגם בגיל 21 ארגיש חרדה ומבוכה מלדבר על מה שאני אוהבת בגבר עם אחיות ואחים ועם חברים שקצת גדולים ממני
אני כל כך רגילה מהנעורים לדבר על זה רק עם עצמי כמו נושא אינטימי, אבל כולם פתוחים כל כך ואני לא יודעת איך להתנהג כמוהם וכאילו אני יודעת מה אני אוהבת ורוצה אבל לא רגילה לחשוף מעצמי
אנונימית
אין לי כוח לקרוא הכל
חינוך טוב
שיירבו כמוך❤
שיירבו כמוך❤
אנונימי
שואל השאלה:
^^ואי בטח זה קשה.. אנחנו בשני סיטואציות שונות אבל גם דומות אוף
^^ואי בטח זה קשה.. אנחנו בשני סיטואציות שונות אבל גם דומות אוף
אנונימית
הגיוני כנראה את אוהבת פרטיות
באותו הנושא: