9 תשובות
שואל השאלה:
וואי אני מרחם על הצפון כל כך..
וואי אני מרחם על הצפון כל כך..
אנונימי
שואל השאלה:
מה לגביי מודיעין?
מה לגביי מודיעין?
אנונימי
הלב עם הצפון^^
מודיעין זה מרכז יש מצב יהיה קצת אזקעות שם
מודיעין זה די במרכז, וגם אין משהו מיוחד בעיר הזאת
אין סיבה שהם ינסו לפגוע *דווקא* שם
אין סיבה שהם ינסו לפגוע *דווקא* שם
מרכז וגליל
במרכז נראה לי תל אביב
בכללי הגליל ואלה יחטפו הכי הרבה
(צפת, מרון...)
בכללי הגליל ואלה יחטפו הכי הרבה
(צפת, מרון...)
כנראה יותר הצפון כי יותר קל להגיע לשם
ולא יודעת איפה זה מודיעין
ולא יודעת איפה זה מודיעין
יהיה שם גם אזעקות
לידיעה אני אומר את זה כל פעם יש לנו אזעקות שם
לידיעה אני אומר את זה כל פעם יש לנו אזעקות שם
באותו הנושא: