4 תשובות
שואל השאלה:
לי יש עוד מעט טסט וזה לקח לי חודש ושבוע זה בסדר?
לי יש עוד מעט טסט וזה לקח לי חודש ושבוע זה בסדר?
אוטו בגיל 17 בטסט ראשון. לקח לי בערך חצי שנה.
הוצאתי בגיל 19, לקח לי איזה חצי שנה כי עשיתי את זה ביחד עם עבודה ולימודים,
טסט שני
טסט שני
17
לקח לי חצי שנה כי סתם מרחתי ולא לקחתי שיעורים במהלך כל אותו החופש הגדול באותו זמן
לקח לי חצי שנה כי סתם מרחתי ולא לקחתי שיעורים במהלך כל אותו החופש הגדול באותו זמן
באותו הנושא: