9 תשובות
כן רק שאפשר להעביר מאש קיימת (להדליק נר לפני כניסת החג)
כן, זה יום טוב שמוזכר בתורה.

ואגב, השנה צריך לעשות עירוב תבשילין לצורך שבת.
אנונימי
כן אבל מותר לבשל ולהעביר אש קימת ולהדליק עימה את הגז.
אש קיימת מנר שנדלק לפני החג (רביעי בצהרים)
זה יותר כמו יום טוב
נכון
כמו שבת אבל מותר לבשל