40 תשובות
תעדכנו שיענו פה
נו זה כבר יודעים מזמן
אבל יש לי מגן ולא קיבלתי
אנונימית
לי יש מגן ולא קיבלתי
אנונימי
שואל השאלה:
גם לי יש מגן ולא קיבלתי..
גם לי יש מגן ולא קיבלתי..
אנונימית
ואת קיבלת?
יש לי מגן בהכל אבל לא קבלתי כלום
יש מגן ולא קיבלתי וגם בהודעה שלהם בטקטוק יש מלא כאלה שלאומרים לא קיבלתי ויש לי מגן
ציונים של מה
שואל השאלה:
^ בגרויות
^ בגרויות
אנונימית
רק בשביל להבהיר
זה שקיבלתם את הציון מגן שלכם ושמעתם אותו לא אומר שהמורים שלכם החמודים מאוד הזינו אותו במערכת או מה שזה לא יהיה ולכן אתם כמוני ולא מקבלים ציונים
זה שקיבלתם את הציון מגן שלכם ושמעתם אותו לא אומר שהמורים שלכם החמודים מאוד הזינו אותו במערכת או מה שזה לא יהיה ולכן אתם כמוני ולא מקבלים ציונים
אבל מזינים את זה במשוב לא?
הציוני מגן שלי נמצאים באתר של משרד החינוך ועדיין לא קיבלתי את הציונים של הבגרויות
שואל השאלה:
מישהו יודע מתי מעלים????
מישהו יודע מתי מעלים????
אנונימית
אין לי מושג אבל וואי אני כל כך במתח
כנלל
העלו כבר הבתי ספר שלכם לא העלו מגן
אבל אם הציוני מגן שלי נמצאים באתר של משרד החינוך זה לא אומר שהם כן העלו?
לובלו זה שהם הזינו לך ציון שקוראים לו ציון מגן לא אומר שהם העלו ציוני מגן ליטרלי לאתר של משרד החינוך איפה שמבוקש
אבל זה כן נמצא שם וזה בול כמו שהיה לי מלפני העיצומים והם לא היו קוראים לזה סתם ציוני מגן אם זה לא הציוני מגן
יפה הם העלו לך את הציוני מגן כציון
זה לא אומר שהם העלו את זה למקום הנדרש
זה לא אומר שהם העלו את זה למקום הנדרש
אומרים שעד הערב יהיו לכולם ציונים
איפה אמרו
לכל מי שיש מגן^^
הוא ממש רשם שהעלו את הציוני מגן שלו למשרד החינוך. והוא בטח יודע אם הבית ספר שלו הגיש ציוני מגן, בהתחשב בזה שעשו עם זה בלאגן גם לפני המועדי ב של אנגלית ומתמטיקה, אז למה את סתם מתווכחת איתו? יש מלא תלמידים שהעלו להם ציוני מגן והם לא קיבלו את הציוני בגרות שלהם-למען האמת נראה שאלו רוב התלמידים. אני יודעת בוודאות שהבית ספר שלי הגיש ציוני מגן, ולא, לא קיבלתי וגם אף אחת אחרת מהשכבה שלי את ציוני הבגרות אז אולי במקום לריב איתו תחשבי שאולי יש בעיה אצל משרד החינוך שלא מעלים את הציונים ו/או פשוט קורס להם כשהם מנסים ועד הערב יתקבלו ציונים לכולם בהדרגה
אם הייתה בעייה היו מודיעים
חשבת אולי שהמורים שלך לא העלו עדיין את ציוני במגן
ומזה אני יודעת בוודאות אין לך שום דרך לדעת לי עלו מלא ציונים לוובטופ ולפורטל של "ציוני מגן" והיום אמרו לי שעדיין לא העלו ציוני מגן לאיפה שנדרש
חשבת אולי שהמורים שלך לא העלו עדיין את ציוני במגן
ומזה אני יודעת בוודאות אין לך שום דרך לדעת לי עלו מלא ציונים לוובטופ ולפורטל של "ציוני מגן" והיום אמרו לי שעדיין לא העלו ציוני מגן לאיפה שנדרש
את פשוט לא מוכנה לחשוב אפילו על האופציה שהמורים שלך מתעצלים להעלות מגן
לא הם לא היו מודיעים כי לא אכפת להם. גם בציוני בגרות של מתמטיקה ואנגלית האתר שלהם קרס והם לא עידכנו על זה כלום. לא העלו לי ציונים לשום מקום שאני יכולה לראות אבל אמרו לנו במפורש בהנהלה שהגישו את ציוני המגן שלנו, אבל לפני היום הם חשבו שהציונים ישלחו לכל הארץ ביחד אחרי שמי שלא שלח ציוני מגן ישלח, אבל בסוף אמרו היום שישלחו רק למי ששלח ציוני מגן.
אבל מה עם מועדי ב??
קיבלתי ציון למועד א בלשון ואנגלית והציול מגן שלי מופיע במערכת אז למה לא קיבלתי????
קיבלתי ציון למועד א בלשון ואנגלית והציול מגן שלי מופיע במערכת אז למה לא קיבלתי????
שואל השאלה:
איפה אמרו שיהיה עד הערב???
איפה אמרו שיהיה עד הערב???
אנונימית
^^^ גם אצלי ההנהלה הודיעה שהיא שלחה ציוני מגן אבל היום היא הודיעה אחרת!
וברור שהם לא הודיעו היה אפשר לראות ציונים פשוט האתר עבד איטי וקרס להרבה אנשים אבל אחריי כמה נסיונות ה עבד
לא הייתה שום תקלה אמיתית
לא הייתה שום תקלה אמיתית
^^^^^^ברור שאני לא אחשוב על זה כי זאת לא האמת. אין פה מתעצל או לא מתעצל, לא יודעת איפה את לומדת אבל בבית ספר שלי למורים אכפת מהתלמידים והם הגישו ציוני מגן, ואם במקרה הם לא היו מגישים הם לא היו משקרים ואומרים שהם כן, הם היו עומדים מאחורי זה שהם לא הזינו מהסיבה הפשוטה שיש עיצומים, ככה שמובן לגמרי למה אם הם היו מחליטים לא להגיש אותם וזה לא שהיינו רוגמות אותם באבנים.
בכל מקרה נגיד ואת צודקת והם לא הגישו בכל המקצועות
אנגלית ומתמטיקה הם הגישו בוודאות, למה? כי קיבלתי את הציונים לפני המועד ב. כשאמרו שנותנים רק למי שהגיש מגנים, אז כן הגישו לנו וקיבלתי ציון, אז איפה המועדי ב? המורים עצלנים?
בכל מקרה נגיד ואת צודקת והם לא הגישו בכל המקצועות
אנגלית ומתמטיקה הם הגישו בוודאות, למה? כי קיבלתי את הציונים לפני המועד ב. כשאמרו שנותנים רק למי שהגיש מגנים, אז כן הגישו לנו וקיבלתי ציון, אז איפה המועדי ב? המורים עצלנים?
אין לי מושג גם לי לא העלו והבית ספר בוודאות העלה למשרד החינוך את הציוני מגן וידאנו מיליון פעמים.
פשוט הזוי
פשוט הזוי
im princess את מדברת אליי? אני לא מנסה לריב ואני לא רבה עם אף אחד אני רק אומרת שאני כן יודעת שהעלו את הציוני מגן שלי לעמוד של משרד חינוך ולא קיבלתי ציונים זהו
איזה ציונים רק התחלתם ללמוד הלו
^^חחח לא הכל טוב אני הסכמתי איתך ודיברתי לבגט האמת שאמרה שאת טועה
אני סיימתי יב ביוני האחרון ואני עדיין מחכה לציונים של הבגרויות שהיו לי^^
אז רגע.. אצלי במשוב יש את הציוני מגן אבל בפורטל אני רואה רק ציונים סופיים כי חלק מהמקצועות הם פנימיים ואז זה אומר שלא הזינו אצלנו מגנים בפורטל? ולא יהיה לי ציונים? :(
אנונימי
אה חחח תודה!! זהו ראיתי אבל לא הבנתי למה היא נגדי כי באמת שהעלו לי את הציוני מגן אבל פשוט לא קיבלתי בכל זאת וזה מחרפן אותי^^^
באותו הנושא: